Wednesday, July 13, 2011

7 Teknik Berkesan Untuk Dirogol : Hanya Untuk Pembaca Wanita Sahaja!





Bahaya! 
Statistik kes rogol semakin menurun! Ini adalah petanda bahaya..satu petanda yang menunjukkan bahawa pekerjaan doktor, polis dan lain-lain jenis pekerjaan semakin berkurang..Maka mungkin suatu hari nanti negara kita takkan memerlukan lagi polis untuk menyiasat kes rogol dan juga negara juga mungkin takkan memerlukan lagi doktor untuk membuat post mortem terhadap janin dan bayi yang sebelum ini bersepah digonggong anjing dan bermain-main di tali air ataupun longkang yang berhampiran..Kemungkinan besar pekerjaan yang bersangkut paut dengan kes rogol akan pupus dan lenyap ditelan zaman!


Situasi ini sangat merbahaya kepada kerajaan Malaysia! Jadi kepada wanita wanita di luar sana..jom ikuti teknik teknik di bawah sebagai suatu sumbangan dan pengorbanan korang sebagai satu tanda cintanya korang kepada tanah air tercinta ini demi mengelakkan Malaysia kehilangan sektor pekerjaan yang penting dalam membina sebuah negara yang maju dan bertamadun.




PERTAMA : Untuk menjayakan misi mengorbankan diri untuk negara ini memerlukan korang bekerja keras di luar rumah..Jadi sebelum keluar rumah itu kalau boleh pakaian tu jangan la tutup sangat..Ustazah ni tidak sesuai untuk menjalankan amanah dan tanggungjawab ini..maka sebelum keluar tu pastikan pakaian tu tidak terlalu longgar, sedikit sendat dan tudung tu WAJIB kecik dan tidak menutup dada supaya ianya tidak mengganggu pergerakan korang demi memperjuangkan nasib tanah air tercinta ini.Teknik persiapan seperti ini jarang diajar kepada orang biasa..

KEDUA : Jangan keluar sorang-sorang! Bahaya! Kalau boleh keluar la berdua..keluar dengan pakwe ke pacar ke BF ke..apa lagi kata ganti nama kepada pasangan tidak halal ni? Apa-apa je la kan..masa keluar tu alaaa pegang la tangan pakwe tu ketat-ketat..muka tu jangan la ketat pulak..cuba senyum manja...^__^ haaa camni..

KETIGA : Dah keluar tu takkan taknak makan bersama kan? Cuba tunjukkan kasih sayang seorang kekasih kepada kekasih tidak halal korang tu..suap dia! ok? Pastu dengan muka mencebik cakap camni " Alaaaa baby ni, mam cam baby..comot cungguh..meh ayang nak tesat "..( ini bahasa manja kekasih..lu orang ape tahu )

KEEMPAT : Lepas adegan suap menyuap dah selesai..cuba tanya dia soalan-soalan yang boleh merangsang otaknya untuk berimaginasi..bukankah soalan-soalan yang berorientasikan imaginasi ini boleh menajamkan IQ seseorang! Tanya je soalan berkaitan apakah perancangan masa depan bersama si 'bakal suami kononnya' tu..tanya nanti nak cat bilik warna ape..bilik pengantin nanti nak perabot camne..paling penting kena tanya bab KATIL! Ingat, bab KATIL! Tanya la pakwe tu nanti katil tu nak pakai saiz Queen ke King..pastu nak cadar warna apa..kalau boleh rancang terus daripada sekarang warna cadar untuk malam pertama nanti..ok?

KELIMA : Selesai dengan teknik meransang minda..kepada pergi kepada teknik meransang hormon lelaki supaya pakwe korang tu nanti makin punya sifat kelakian..bukankah punya sifat kelakian itu adalah macho? Bodoh la sape-sape taknak pakwe macho..Lokasi seterusnya adalah panggung wayang..kalau lelaki biasanya bersifat gentleman untuk menambat hati pasangan, maka korang timbulkanlah sifat gentlewoman korang tu terhadap pasangan masing masing ketika menonton panggung wayang..bila ada je adegan ngeri dan seram maka korang peluk la erat-erat lengan pasangan korang tu..bukan apa, ianya mampu meransang hormon lelaki pakwe korang untuk dirembeskan dengan sangat cepat, maka pakwe korang tu mesti takkan terasa takut dan seram akibat pengeluaran hormon kelakian yang berlebihan..jadi lepas tu korang boleh la berbangga dengan kemachoan pakwe korang tu dekat member-member yang lain..


KEENAM : Selesai sudah teknik meransang hormon lelaki di panggung wayang, jadi seterusnya korang pun balik la ke rumah kan..Ok, disini peranan korang adalah untuk menelefonnya setiap masa..kalau boleh tu waktu tengah malam sikit..mula-mula tu tanya la pakwe korang tu pasal agama..pastu suka hati korang la nak cakap pasal apa..alaah, jangan jadi jumud ok! Ini adalah teknik rahsia di mana ianya hanya diketahui pasangan-pasangan kekasih yang sedang berjuang di Jalan Allah ( Fisabilillah / dakwah )..Jadi kepada korang yang bukan ustazah cuba la praktikkan.Ini dinamakan teknik memohon keberkatan dalam perhubungan..


KETUJUH : Yang terakhir ini adalah teknik yang paling dasyat..mengikut statistik yang dikeluarkan Metro dan Kosmo menyebutkan bahawa teknik inilah yang menemui kegagalan paling minimum..testimoni daripada pengamal teknik ini rata-rata mengakui keberkesanan teknik ini..Inilah teknik Ajak & Sembunyi..jadi untuk mengamalkan teknik ini memerlukan korang menguasai teknik-teknik di atas secara mahir..Teknik Ajak & Sembunyi memerlukan korang menantikan hari istimewa buat sang kekasih contohnya Valentine's Day, Hari Ibu, Hari Pekerja, Hari Besday dia dan lain-lain hari yang korang rasa ianya betul-betul istimewa buat pakwe korang tu..maka setelah hari istimewa itu tiba, maka korang pun belikan pakwe tu hadiah istimewa dan AJAK pakwe tu ke suatu tempat yang terSEMBUNYI daripada pandangan mata manusia yang lain..takkan la nak ke tempat yang korang boleh sembunyi daripada malaikat Rakib dan 'Atid kot..bengong! Mana ada tempat persembunyian camtu..Ok, kenapa kena pergi tempat tempat yang sunyi dan tersembunyi camtu? Sebab ianya penting untuk misi korang ini berjaya..lagipun tempat tempat camtu kan romantik..sesuai untuk korang bermadu kasih dan cinta..sekian.




Info tambahan : Selepas selesai melakukan ketujuh-tujuh teknik di atas..maka jika kena gaya dan masanya maka korang akan mendapat anak tidak sah taraf dalam jangka masa terdekat..jadi adakah misi korang sudah selesai? Belum! Selepas ditinggalkan pakwe korang atas alasan ingin menjaga agama dan maruah keluarga maka korang mestilah mengumpulkan bahan bukti seperti SMS jiwang dan juga rekod perbualan..maka selepas itu bawalah bahan bukti terbabit ke balai polis berhampiran dan buatlah laporan polis bahawa korang dirogol..Ianya baik untuk kelestarian pasukan polis untuk terus mencari makan dengan menyelongkar dan menyiasat bukti-bukti yang korang bawa tadi.


Lagi Info tambahan : Selepas selesai melahirkan anak tidak sah taraf korang tu..jangan buang terlalu dekat seperti di tepi surau ataupun di sekitar pasar kerana kemungkinan untuk korang ditangkap dan didakwa adalah sangat besar..maka apa yang perlu korang lakukakan adalah letakkan anak tidak sah taraf korang tu secara perlahan lahan di tali air ataupun longkang yang mengalir kerana ianya terbukti berkesan untuk menghilangkan kesan bukti yang ditinggalkan..Ianya baik untuk kelestarian pekerjaan yang terlibat dalam kerja-kerja post mortem seperti doktor dan penyiasat persendirian..Jadi kepada wanita yang telah menguasai teknik ini dan telah berjaya dirogol pakwe dengan jayanya maka diucapkan sekalung kalung tinggi penghargaan dan tahniah KERANA ANDA TELAH TERBUKTI BERJASA UNTUK AGAMA, BANGSA & NEGARA!








p/s : Entri ini menggunakan satu teknik je..SARCASM!


p/s lagi : Rogol rela dengan sukarela adalah Zina!


p/s lagi sekali : Err..asal Zombie Insaf tengok ada je pembaca jantan masuk join baca sekali? Laaa..dah kantoi la teknik diorang nak goda kaum kita..kan3? 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

14 comments:

  1. Situasi ini sangat merbahaya kepada kerajaan Malaysia! Jadi kepada wanita wanita di luar sana..jom ikuti teknik teknik di bawah sebagai suatu sumbangan dan pengorbanan korang sebagai satu tanda cintanya korang kepada tanah air tercinta ini demi mengelakkan Malaysia kehilangan sektor pekerjaan yang penting dalam membina sebuah negara yang maju dan bertamadun.

    ReplyDelete
  2. zombie2.. rticleni boleh menimbulkn fitnh... (personal opinion )

    ReplyDelete
  3. Myss Irah : Inilah teknik penulisan Sarcasm..orang normal boleh hadam benda camni

    ReplyDelete
  4. waaaaa....ayat2 bombastik 2..klu de yg ikut jgk teknik2 2,mmg bodoh tahap dewa la 2..

    ReplyDelete
  5. Untuk yang tak paham ape tu Sarcasm..

    SARCASM : A tongue of which the user speaks of something the complete opposite of what the user means. It often has the best comedic value.

    ReplyDelete
  6. hari ni, dua org dah aku tgok menulis cara sarcastic. cambest. nak try jugak lahhhh

    ReplyDelete
  7. hmm .. ade2 je la zombie neyh ..

    ReplyDelete
  8. nice entry..i like the way ur' write..continue in the future

    ReplyDelete
  9. bagus!dalam Al-Quran pun actually Allah byk guna ayat2 sarcasm...iaitu ayt2 sindiran...perli! supye manusia faham ttg erti penyesalan dan mreka takut utk melakukannya! Nice zombie! keep it up!!

    ReplyDelete
  10. yes..sarcasm....psyko terbaik...;)

    ReplyDelete
  11. silakan nak praktik teknik ini..tetapi berhati hati ye my pren..kang ada yg terOVER..pernah baca satu entri tu kaw2 SARCASTIC..sampai hina Allah..hina Sunnah..ape kes?! Sarcasm ada batas jugak..ada Zombie Insaf terlebih tu minta tegur ye..

    ReplyDelete
  12. Good job... really like... keep it UP..!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...