Saturday, July 16, 2011

Filem Blockbuster Ini Akhirnya Dihentikan Kerana Semua Hero Dah Mati..



KLang Gangster






Scene  : Dua kumpulan Gangster bertemu
Lokasi : Rumah pelacuran bertaraf dunia di sekitar Klang

Dragonair : Lu apa macam? sihat ka? Muka sudah macam itu Zombie..tarak takut mati ka?


KingKong : Ko tu cakap elok-elok la sikit..datang rumah pelacuran aku ni beradab la sikit..tak pernah baca hadis ke? Siapa beriman dengan Allah dan hari akhirat maka hendaklah dia tu hormat tetamu! 


Dragonair : Lu ini cakap selupa itu macam orang politik maa..bodoh sampai ke tulang hitam cikgu BM wa cakap..itu cakap tarak selupa bikin..satu lagi gua mahu kasi tahu lu..gua ni Buddha la ngong! 


KingKong : Arghhhh! Sudah sudah! Korang semua ni sangap ape sampai berpuluh orang datang sini? Korang ingat ni pasar malam? Blah blah! Berambusss!! Jangan sampai tapak kasut aku yang naik berpidato..naye korang!


Dragonair : Bravo..Bravo..(sambil tepuk tangan dengan gaya macho)..Gua respect sama lu..lu olang rajin maa..sama macam itu babi..banyak Ong maa..tapi ini hari gua maw rembat lu punya tempat..itu hari lu punya olang sudah kasi kacau sama gua punya tempat maa..ini hari kita kasi fair..amacam? ( Kening diangkat angkat dengan mulut hembus asap rokok cap Dunhill )


KingKong : HAHAHAHAHHA ( Gelak setan )..Senang senang mintak aku punya port? Ingat kepala hotak aku sama taraf dengan ko punya siku? Ini KingKong maa..Gang! Ready! Kita kasi hancur sama ini orang! Seraaaaaannnnggggggg!




>>> Akhirnya..Selepas menang besar..


Dragonair : HAHAHA (apabila orang kapir gelak mengalahkan setan)..akhirnya ini tempat gua yang punya..HAHAHHAHA ( gelak kaw kaw giler )..lepas ni lu olang semua jangan kacau gua punya bisnes..kalau tak gua kasi pancung lu punya barang..bagi anjing gua makan! HAHAHHAHA.....erkk...arr....ahh.....Debuuk!




>> Bodoh! Akhirnya taiko Gangster ini disahkan mati sakit jantung..tiba-tiba je pulak tu..Bengong! Punya la susah berlawan bergaduh berkelahi nakkan kuasa..dah dalam genggaman tapi mati camtu je?






Hikayat Merung Mahasanwa



Scene : Ketika berjumpa kekasih hati, anak tok gurunya..
Lokasi : Di tepi pokok ubi 


Merung : Oh dinda..mengapa bersedih?


Melati : Dinda dirogol Si Panglima Hitam sewaktu kanda ke luar negeri 2 purnama yang lalu wahai kanda..


Merung : Durjana sungguh si bajingan itu! Aku ku pasakkan tombak beracun ini ke tumitnya suatu hari nanti! 


Melati : Owh Kanda..my macho Boyfriend!


Merung : Ke sini dinda..ke sinilah dinda..


>> Akhirnya adegan peluk memeluk pun bermula..dengan si hero hanya bercawat sahaja dan si heroin berkemban kononnya bertema alam kuno..maka...


Merung : Arghhhhhhh!


Melati : Kenapa kandaku sayang?


Merung : Tak nampak ke tombak kat belakang aku ni bodoh!


Melati : Oppss!


Si Panglima Hitam : Bodoh! Mentang-mentang aku hitam, tak nampak pulak aku waktu malam malam camni..rasakan!




>> Tengah syok berpeluk sakan..akhirnya..mati tiba tiba di tangan Si Panglima Hitam..bengong kan? Bila si hero mati dalam pelukan wanita yang masih haram..sadisnya cerita..





Adman Sempit



Scene : Tengah mengorat bos perempuan yang cun yang sedang stress bila tayar BMW pancit


Lokasi : Depan kedai Mee Sup Utara





Adman : Haiii boss..watpe tu?


Bos : IQ tu kalau boleh jangan slow sangat boleh tak? Dah nampak saya tengah tukar tayar kereta ni takkan awak nampak saya ni macam tengah lunch dengan client!


Adman : Err..maaf bos..mak saya yang selalu cakap saya bodoh..sampai ke tua camni la jadinya..Bos, tumpang saya nak tak?


Bos : Tak hingin aku! Motor buruk! 




>> Tiba-tiba handphone Blackberry si Bos berdering dengan ringtone lagu Maher Zain versi Melayu, Terima Kasih Allah..


Bos : Ye..hello..owhh.sori la..Kereta I buat hal la..You tak boleh tangguh meeting tu ke? Alaaa..ermm..ok la..I datang sekarang..Adman, yela3..saya naik motor awak..cepat sikit ye..ada Dato' tengah tunggu ni..


Adman : Ok la bos yang comel..for you, I will do anything!


Vroooooom!


>> Akhirnya Si Bos yang angkuh anggun tu pun cair la dengan mamat sempit ni..dan berbonceng la mereka ke tempat meeting si Bos tu..siap dakap lagi Si Bos ni..tak sabar sabar..yela, si Bos dah berumur kan..si mamat sempit ni baru 20-an, dada bidang, misai seciput, melambangkan kemachoan jejaka hampeh akhir zaman..maka akhirnya..


Adman : Bos, peluk kuat sikit..saya bawak laju ni..saya cuba pecut lagi ye..Vroooooom! ( Tersengih-sengih kera la dua ekor makhluk ini di atas 'motor cinta'...


Bos : Admaaaaaan!!!!


Adman : Ye bos ku sayang!


Bos : Uhh..lambat!


Adman : Owhh..lori pasir rupanya...


>> Akibat kegagalan si Adman untuk memahami petunjuk si Bos yang sedang memeluk erat pinggangnya mengakibatkan keduanya dirempuh lori besar yang membawa muatan berlebihan pasir Sungai Klang..yang tinggal akhirnya adalah ketulan daging yang susah nak dicam milik siapakah gerangan cebisan-cebisan yang berselerakan..akhirnya tanam sekaligus! Senang! Mati dalam berpelukan?! Bengong punya filem!




MOTIF : KEMATIAN ITU AKAN MENJEMPUT ANDA..WALAU ANDA SEDANG SHOOTING FILEM SEKALIPUN..diambil daripada ayat asal - kematian itu akan datang walau korang tak bersedia..dan ianya boleh datang di mana mana..maka sia-sia la korang yang mati ketika sedang syok dengan 3 TA ni..


1. harTA
2. waniTA
3. takhTA




p/s : Ingatlah orang yang tersayang! Hati-hati shooting filem!


p/s : Gambar di atas sekadar gambar hiasan..dan kepada sesiapa yang tak paham motif entri kali ni..sila buat-buat paham kerana IQ setiap orang itu berbeza! Wakaka!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

7 comments:

  1. Ada Filem KLang Gangster, Hikayat Merung Mahasanwa dan Adman Sempit..selamat menonton!

    ReplyDelete
  2. ini bukan blog lawak..ini blog insaf..

    ReplyDelete
  3. xlawak pun (copy ayat atas)


    tapi ada isi. as always. :D

    ReplyDelete
  4. Lawak, lawak.. Hahahaaa..!! (gelak zombie yg blm mau insaf)

    pe2 hal pn, terimakasih ats artikel menarik ni - bakal insaf..

    Insaflah sebelum Maut datang..Lawak, lawak.. Hahahaaa..!! (gelak zombie yg blm mau insaf)

    pe2 hal pn, terimakasih ats artikel menarik ni - bakal insaf..

    Insaflah sebelum Maut datang..

    ReplyDelete
  5. amboi gelak..kalah Zombie sebelum Insaf..wakaka!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...